onsdag 11. februar 2009

Første innlegg.....

OK, så er jeg i gang. På ren impuls egentlig. Jeg har til nå bare lest andres blogger, og antallet blogger jeg følger med på øker stadig. Alle mulige slags blogger...bokanbefalinger, reiser, mat og interiør.
Det er et grenseløst hav av blogger på nettet; alle kan finne en blogg med et tema man er interessert i.

I dag våknet jeg opp med en ny tanke; hvorfor ikke prøve å lage en blogg selv...?

Jeg kan ingenting rent teknisk om blogging, men veien blir til mens man går er det ikke så? :)

Hva skal jeg skrive om...? "Nakke, rygg og litt til " som er navnet på bloggen gir en liten pekepinn om innholdet. Jeg har i flere år vært aktiv på diverse nettforum der mennesker med nakke og rygg - trøbbel møtes og utveksler erfaringer. Men en blogg om dette temaet har jeg aldri kommet over.

Litt om meg, jeg er en dame i slutten av førti-årene. Har endel trøbbel med nakke p.g.a av dårlige skiver, forkalkninger på godt norsk. Mer kommer.....dette får holde første omgang.

Hei til dere der ute! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar